درباره وبلاگ


می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من,با دلم,با احساسم کردند.و مرا در دور دست خودم تنها گذاشتند.و من امروز به پایان خودم نزدیکم.پروردگارا به من بیاموز تا اهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند..
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 403
بازدید کل : 64956
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

عاشقت می مانم




 از تشییــــع جنــــــــازه مـــــــی آیــــــم

دلــــــــــم را

بـــــــا تمـــــام آرزوهـــــایــــش

زنــــــــده بــــــه گـــــــور کـــــــــردم



نظرات شما عزیزان:

baran
ساعت16:34---14 تير 1391
سلام واقعا بهت تبریک میگم عالی و معرکه بود به وبلاگه من هم سری بزنپاسخ:باعث افتخاره چشم گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : هادی