تنفر
 
درباره وبلاگ


می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من,با دلم,با احساسم کردند.و مرا در دور دست خودم تنها گذاشتند.و من امروز به پایان خودم نزدیکم.پروردگارا به من بیاموز تا اهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند..
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 64951
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

عاشقت می مانم




 اگر ماه بودم به هرجا که بودم

سراغ تو را از خدا می گرفتم

وگر سنگ بودم به هر جا که بودی
سر رهگذار تو جا می گرفتم

اگر ماه بودی به صد ناز شاید
شبی بر لب بام من می نشستی

وگر سنگ بودی به هرجا که بودم
مرا می شکستی، مرا می شکستی



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت11:05---7 تير 1391
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد







و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت







تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .
پاسخ:خییییییییییییییلی زیباست


elahe & ramin
ساعت10:43---7 تير 1391
سلام.وبلاگ قشنگی دارید.خوشحال میشیم به ماهم سربزنیدونظرتونوبگید

منتظرحضورسبزتون هستیمپاسخ:ممنون فدات شم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : هادی