درباره وبلاگ


می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من,با دلم,با احساسم کردند.و مرا در دور دست خودم تنها گذاشتند.و من امروز به پایان خودم نزدیکم.پروردگارا به من بیاموز تا اهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند..
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 408
بازدید کل : 64961
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

عاشقت می مانم




 شب، همه دروازه‌هايش باز بود

آسمان چون پرنيان ناز بود

 

 

 

گرم، در رگ هاي‌ ما، روح شراب

 

 

همچو خون مي‌گشت و در اعجاز بود

 

 

 

 

 

با نوازش‌هاي دلخواه نسيم

 

 

نغمه‌هاي ساز در پرواز بود

 

 

 

 

 

در همه ذرات عالم، بوي عشق

 

 

زندگي لبريز از آواز بود

 

 

 

 

 

بال در بال كبوترهاي ياد

 

 

روح من در دوردست راز بود




نظرات شما عزیزان:

زهره صادقی
ساعت18:38---8 تير 1391
با سلام

بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود

من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.

اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...

سپاس گزارم بابت مطالب ناب و عالی تان .

توفیق رفیق راهتان باد


پاسخ:چشم زهره عزیزم حتما ممنونم از لطف بی کرانتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 11:29 ::  نويسنده : هادی