درباره وبلاگ


می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من,با دلم,با احساسم کردند.و مرا در دور دست خودم تنها گذاشتند.و من امروز به پایان خودم نزدیکم.پروردگارا به من بیاموز تا اهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند..
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 64942
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

عاشقت می مانم




 هر آهنگی که گوش میدهم ،

 

 

 

 

 

به هر زبانی که باشد ، بغضم را میشکند . . .

 

نمی دانم . . .

 

 بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است !!



نظرات شما عزیزان:

پریسا(دختری از قوم مغول!)
ساعت18:43---15 تير 1391
سلام دوست خوب...وبلاگ دلنشینی داری....اگه اینترنت مورچه ایم بذاره،با کمال میل لینکت میکنم!....

موفق باشی....به منم سر بزن...

بای!
ممنونم گلم...حتما میام سرمیزنم باعث افتخارمه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : هادی